kimpronk.reismee.nl

Last weeks!

Hallo allemaal!

Het is weer hoog tijd voor een blog, veel te lang geleden alweer. Heel erg bedankt weer voor de reacties vorige keer! Ik denk dat mijn laatste blog word in Zuid-Afrika, daarna zal ik de laatste thuis schrijven.

Ten eerste een kleine verandering in de planning die de meeste denk ik al weten maar voor degene die het niet weten. Ik kom eerder thuis deze keer, waarom? Tsja, een aantal onverwachte omstandigheden. Ik zou met Erin gaan reizen, ze zou de 25e hier aankomen maar door bepaalde omstandigheden komt zij niet meer. Best wel heel erg jammer, ontzettend balen eigenlijk.

Ik heb een aantal opties overwogen, zelf reizen met de Bazbus. Die gaat helaas alleen naar de plekken die ik al heb gezien. Ik heb oproepjes geplaatst op sites voor andere backpackers omdat ik het hier gewoon niet zo zie zitten om alleen te reizen.

Ook had ik nog met een reis mee kunnen gaan maar dat is best duur en zit je vaak lang in de auto. Ik wil het liefst gewoon met iemand met de auto toeren, ik heb er dus voor gekozen om een ticket eerder naar huis te boeken. Dat betekend dat ik hier nog maar 3,5 week te gaan heb want op maandag de 27e vlieg ik naar huis. Erg jammer, maar ik weet zeker dat ik hier wel weer terug kom

Laughing

Verder zijn afgelopen weken heel snel gegaan. We zijn nog een weekendje weg geweest, naar Nature’s Valley. Dat was erg mooi! Het regende alleen bijna het hele weekend dus dat was jammer. Het wordt hier nu wel echt serieus winter, afgelopen dagen was het nog lekker maar nu daalt het echt naar 18 graden ongeveer.

Verder zijn we met een hele groep op Safari geweest. Ik heb eindelijk leeuwen gezien! Super blij natuurlijk, die moest ik nog wel gezien hebben sowieso voordat ik ging. Het was echt heel leuk, we waren de hele middag/avond ook met eten bij het kampvuur en alles erbij. Mooie ervaring.

Verder zijn we gaan paardrijden een paar weken terug, in Jeffreys Bay. Nooit gedacht dat ik nog op een knol zou gaan zitten maar het was best leuk en heel mooi! Je komt toch op plekjes waar je met de auto niet kan komen. Verder ben ik afgelopen weken vooral druk bezig met school. Ik heb een paar dingen al af maar alles moet sowieso nog even nagekeken worden enzo. Na het weekend hoop ik alles in te leveren dan ben ik lekker klaar

Smile
15 juni heb ik mijn eindgesprek dus ik ben heel benieuwd! Daarna heb ik nog lekker even vakantie. Ik ga dan ook met een paar meiden naar Drakensbergen en Lesotho, echt onwijs zin in! Schijnt heel erg mooi te zijn dus ik ben echt super benieuwd, een mooie afsluiting denk ik zo. Verder ga ik nog een keer naar ADDO elephant park een van de komende weekenden, een laatste keer safari… En volgend weekend hebben we de Color run hier in Port Elizabeth, dat schijnt ook erg leuk te zijn!

Het laatste weekend zijn we dan nog even in Port Elizabeth, kunnen we nog lekker met iedereen uit eten en alles goed afsluiten met de rest van de mensen van het huis.

De tijd hier is echt supersnel gegaan, echt bizar gewoon. Het is voorbij gevlogen, ik kan niet geloven dat ik alweer bijna naar huis moet. Af en toe heb ik best zin om naar huis te gaan na zo’n lange tijd en af en toe zou ik hier wel willen blijven. Voor nu heb ik in ieder geval nog een aantal weken te gaan dus nog even volop genieten!

Ik ben vast nog wat vergeten te vertellen maar het komt vast het volgende blog of als ik jullie zie. Volgende keer dat ik jullie spreek is het vast in real life dus tot gauw!!

Byebye xxxxxxx Kim

Reacties

Reacties

Regina

Zijn wel foto's van jou op die knol toch?
Laatste loodjes van je studie, dat is wel erg lekker!
Nog even dik genieten Kim...
Dikke zoen X

Maarten

Hoi Kim, succes met de laatste loodjes van je stage en geniet nog maar lekker van je laatste weken daar! Tot snel! Maarten

Barbara

Time flies when you're having fun.... Jammer zeg dat je niet kunt gaan reizen, maar geeft je inderdaad nog weer een reden om nog eens terug te gaan. Drakensbergen vond ik erg mooi. Enorme rust daar. Ben er niet lang geweest, maar genoeg om er een indruk van te hebben.
Baie veel plezier nog in je laatste weekies. Keep up making the good memories.....en voor alles geld: now now..... ????

Vera Muis

Dat is al weer snel gegaan Kim. Prachtig wat je allemaal doet. De trip naar drakensbergen Lesotho is FANTASTISCH, gaan jullie met jeep's? waarschijnlijk wel, ik wens je veel succes met de "oh my God corners", als je geweest ben weet je wat ik bedoel.
Heel veel plezier nog en we horen de verhalen wel. groetjes van ons

Marrie

Hi Kim een beetje laat maar toch wil ik je nog fijne laatste weken toewensen. Ik heb genoten van je film die je gemaakt heb. erg leuk. Hopelijk heb je nog een paar fantastische weken maar dat likt vast wel in dat Baaie mooie land. Groetjes en tot in Nederland.

Anton

Kim, ik heb genoten van je enthousiaste verhalen. Nog een paar dagen dan mag je weer naar ons kikkerlandje. Dat zal wennen zijn. Ik wens je nog een paar mooie dagen en een goede reis.

Jack en Marian

Hoi Kim,

nog even snel een berichtje van ons voordat je weer naar huis gaat.
al hebben we niet altijd gereageerd, we hebben je verhalen wel gelezen en er zeker van genoten!!

goeie reis terug alvast,

groetjes van ons uit Grootebroek

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active