kimpronk.reismee.nl

South Africa

Hoi allemaal!

Eindelijk weer eens een blog. De laatste geschreven in Korea, bij thuis komst heb ik het best druk gehad en in het begin is het door kerst en oud en nieuw onwijs snel gegaan dus toen kwam het er niet meer van. In Korea heb ik een hele mooie tijd gehad maar nu is het tijd voor het volgende.. Afrika.

Wat zal dit anders gaan worden dan de vorige keer, en wat heb ik er een zin in! Ook al is het wel heel vreemd, om meteen weer weg te gaan terwijl ik nog maar zo kort thuis ben. Afgelopen weken waren heel gek. Het leek alsof ik nooit was geweest. Ik heb niet gewerkt maar dat was ook niet echt mogelijk voor zo’n korte tijd. Het visum aanvragen, andere dingen regelen en afspreken met vrienden en familie tussendoor nam daarvoor te veel tijd in beslag.

Voor degene die het nog niet weten, ik vlieg morgen 28 januari om half 9 ’s avonds. Eerst zal ik naar Parijs vliegen om daar een tussenstop te hebben, vervolgens naar Johannesburg en daarna naar Port Elizabeth. Met alle vlucht en wacht tijden ben ik van deur tot deur een behoorlijke tijd onderweg. Vrijdag kom ik half 6 in Port Elizabeth aan waar ik word opgehaald door iemand van de organisatie waar ik ga werken. Die zal me naar het huis brengen waar ik ga wonen met 4 anderen, en me wat praktische dingen vertellen. Uiteindelijk ben ik dus denk ik dik 24 uur onderweg.

Komend weekend kan ik nog lekker even bijkomen van de reis want maandag is het zover! Dan gaat het zware leven beginnen, 40 uur in de week werken. Ik ga werken bij Khaya Volunteer Projects, dit is een organisatie die vrijwilligersreizen organiseert. Ook willen ze meerdere gewone reizen gaan organiseren en korte tripjes in het weekend voor de vrijwilligers. Dat word dan ook een van mijn taken, samen met marketing en aansluitende organisaties zoeken die geschikt zijn voor samenwerking. Ik vind het heel spannend, ik heb natuurlijk nog nooit gewerkt in m’n vak en waar ik aldoor voor aan het leren ben dus ik ben heel benieuwd hoe het allemaal zal gaan en of dat allemaal wel lukt. We zullen het gauw genoeg zien!

Nu is het in ieder geval tijd om mijn backpack in te pakken en afscheid te nemen. Ik zal proberen afentoe weer wat te schrijven, ik kijk al uit naar de reacties! Ook in Korea vond ik het erg leuk om te lezen dus ik hoop dat jullie dat blijven doen. Tot over een half jaar!!

Xxxxxxxx Kim

Reacties

Reacties

Rinske Groot

Super vet zeg! Onwijs veel plezier en ook veel succes met me stage! Ik ben benieuwd naar je reisverhalen. Goede (lange) vlucht! Liefs X

Rinske Groot

Ik bedoel je stage natuurlijk;)

Tanja Muis

Hoi Kim, lekker bezig hoor. Nu al weer op pad. Geweldig! Geniet er maar weer van. Wij kijken weer uit naar je verhalen. Veel plezier!!

Barbara Beerling

Hej Kim,

Ik wens je heel veel plezier met dit nieuwe avontuur. Heel gaaf en ik kan niet wachten op je verhalen. Je gaat zeker ontzettend lachen om het Afrikaans.... Je weet binnenkort vast wel wat een hysbak is.... ;-)
Heel veel plezierrrrr!

Yvonne

Ik wens je ontzettend veel plezier en succes in Afrika! Het zal inderdaad een heel andere reis worden, een heel andere omgeving...maar vast weer ontzettend genieten!

Nicole Koomen

Goede reis Kim! Heel knap van je weer Xxx

Ton

Heel veel succes in Zuid Afrika en maak er weer een leuke tijd van.

Pauline

Kim laat het weer een leerzame en geweldige ervaring worden met bijzondere momenten. We wensen je een goede reis, en hopen gauw weer wat van je te lezen.
Heel veel succes. T.P.M.J.L.N

Marrie

Hi Kim, wij wensen je heel veel succes en veel plezier in ZuidAfrika. Maak er een mooie tijd van. Groetjes van ons Gerard en Marrie

Anton

Hallo Kim,
Je bent nu onderweg. Maak er weer een mooie tijd van.
Ik hoop dat je reis verder ook prettig verloopt of verlopen is, hangt er van af wanneer je dit leest. Weer een spannende tijd. Wat heb je toch een mooi leven. Veel plezier.

Gerard

Weer een spannend avontuur Kim. Maak er een mooie tijd van en geniet van alles. Veel succes en groetjes van ons.

oma

hoi Kim lekker dat de reis goed is gegaan en dat je het
daar nu leuk heb ,geniet ervan ,succes en groetjes van Oma ,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active