kimpronk.reismee.nl

A few busy weeks!

Hi everybody!

Jaaaah, ik heb eventjes tijd kunnen maken voor een nieuw verhaal! Ik heb zelf het gevoel dat ik gister nog mn vorige verhaal heb geschreven maar dat bleek van niet:)

Het is namelijk alweer 3 weken terug! De tijd gaat zo ontzettend hard. ik ben al bijna 2,5 maand weg! Nog even en ik zit alweer op de helft van mijn aupair tijd hier..

Het gaat nog steeds goed! Een paar weken terug had ik wel een gesprekje met m'n hostouders dat het niet supergoed ging maar we hebben heel veel gepraat en het over van alles gehad en het ging daarna alweer stukken beter dus daar was ik erg blij mee! Ik wil hier namelijk nog wel een tijdje blijven:)

Ik heb niet heel veel gedaan afgelopen weken qua dingen zien en alles. Wel naar de stad geweest en gelunched, naar het strand en gezellige dingen gedaan met andere aupairs en vrienden maar geen hele bijzondere dingen... Dat komt denk ik omdat ik het superdruk heb op het moment! Ik ben echt heel veel aan het werk. M'n hostmoeder is namelijk op dit moment in de USA, dr zus had een kindje gekregen dus daar is ze 2 weken heen gegaan samen met Sienna.
Dat betekend dat ik dus alleen thuis ben samen Lach en Jackson.
Best gezellig is het! Wel raar in het begin om alleen met je hostvader thuis te zijn en dingen te ondernemen:p Maar het gaat goed gelukkig:) En we hebben een hoop gelachen deze weken. Lach en ik proberen Jackson later wakker te laten worden in de ochtend. 6 uur in plaats van half 5 maar dat is verandert in 3 uur... Dus ik ben meestal echt doodmoe laatste tijd want na 3 uur valt hij vaak niet meer in slaap... Hij is daarom ook vaak best wel een beetje chagrijnig wat wel een beetje jammer is... Gelukkig heeft ie een lach waar je voor smelt anders was het anders geweest.

Te tijd gaat evengoed heel snel, komende woensdag komen Missy en Sienna alweer terug!
Wel mooi is dat opzich, dan word het weer een beetje normaal allemaal..

Afgelopen week waren de horse races hier in Melbourne. Dat is echt leuk! Ze maken er echt een heel feest van de hele week. Zelf ben ik niet naar de races geweest om te kijken. Dat vond ik wel erg jammer maar het was erg duur dus ik kon helaas niemand vinden om mee heen te gaan:( Lach is wel een paar keer heen geweest, het begint 's Middags en meestal gaat iedereen tot laat uit daarna. Toen Jackson een dag niet vroeg wakker werd, werd ik wakker gebeld door m'n hostvader:p Hij stond voor de deur maar hij was z'n sleutel vergeten! Is het de een niet, dan is het de ander wel. Maargoed, ik weet nu in ieder geval wie ik kan bellen als mij dat een keer gebeurd:p
Ik ben wel een paar keer naar de stad geweest om het daar de races in de kroeg te kijken en dr wat bij te drinken. Heel gezellig met alle meiden. Ik vergeet alleen vaak foto's te maken wat heel stom is:p wel wat, niet veel maargoed. Ik ga er nu meer om denken aangezien ik een nieuwe camera heb! En het staat natuurlijk vooral altijd in m'n geheugen gegrift.
Altijd leuk, trouwens, om door de stad te lopen. Ik vind het echt super vreemd soms dat ik gewoon de weg weet. In ons dorp en in de stad enzo, wel echt leuk is dat!
Maar, je komt er echt de gekste, idiootste mensen tegen (vooral aziaten) in de stad. Afgelopen week is er al voor de 6e keer een aziaat naar me toegelopen terwijl ik op straat liep om te vertellen dat ik facking gorgeous was. Vervolgens mn nummer te vragen (alsof ik mn echte nummer aan iedereen op straat ga geven) en weer doodleuk verder te lopen. De eerste keer was ik echt een beetje overdondert:p Maar het is ondertussen alweer 6 of 7 keer gebeurd dus nog wel grappig, maar al lang niet zo leuk meer als de eerste keer:p

Met Sienna gaat het een stuk beter! Ze vind het nu echt leuk als ik ook met alles mee ga enzo dus dat vind ik ook heel leuk. Het maakt het allemaal een stuk makkelijker. Laatst heb ik samen met haar en mn hostmoeder in een prinsessenhuisje van ongeveer 1 vierkante meter groot gezeten wat erg gezellig en grappig was totdat Sienna meer bewoners voor dr huisje ging halen en ik er alleen met m'n hostmoeder in zat:p
2 opgevouwen volwassenen in een prinsessenhuisje met roze lichtjes, ontzettend awkward, maar wat hebben we gelachen:)

Verder blijft het een beetje druk deze tijd. Komend weekend hebben mn hostouders weer een conferentie voor hun werk dus dan moet ik het hele weekend opassen. De week daarna is het even normaal maar die zaterdag gaan we op vakantie!! Jaja, we gaan van 24 november tot 8 december naar Lorne!
Dat is 2 uur rijden van Melbourne dus niet erg ver. Maar we hebben er allemaal wel heel erg zin in, aangezien we het afgelopen maand zo druk hebben gehad.
We gaan samen met een ander gezin die ook een meisje hebben van Sienna's leeftijd en een tweeling van Jacksons leeftijd. Ook hebben ze een aupair wat wel gezellig is. Ze is alleen niet echt mijn type maarja. Dat overleef ik wel weer hoop ik.

Daarna is het alweer bijna kerst en nieuwjaar en alles. Daarna Januari, en dan heb ik nog maar 2 maandjes door te brengen hier. Na dat alles ga ik naar Perth en vrijwilligerswerk doen en daarna ben ik op dit moment een beetje aan het uitzoeken:p Ik wil heel graag eigenlijk toch wel naar Nieuw Zeeland maar ik moet even een goeie route uitzoeken wanneer ik dat allemaal ga doen.

Ondertussen zit ik af en toe ook al een beetje aan volgend jaar te denken. Want ooit kom ik natuurlijk ook weer thuis... Ik weet het nog niet zo, ik denk dat ik een beetje met de tijd in de knoop kom om in september meteen een nieuwe studie te starten. Ik heb misschien ook een idee wat ik wil doen maar daar moet ik economie voor hebben dus dan zou ik eerst ook nog een economiecursus moeten volgen.

Jeetje wat een verhalen en gedoe en van alles weer! Ik denk dat dat het een beetje was! Mn volgende verhaal duurt voorlopig nog even, Als we terugkomen van vakantie probeer ik weer wat te schrijven dus dat zien jullie wel weer.
Nog steeds vind ik het superleuk om alle reacties te lezen dus blijf dat asjeblieft vooral doen!:)

Jullie horen weer van mij!!

Bye! xxxxxx

Reacties

Reacties

Yvonne

Wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! Geniet maar lekker van je vakantie in Lorne!!
Groetjes

mams

Hee KIm, dat heb je weer mooi verteld allemaal. Ik vind het echt heel leuk om te lezen ook al weten we alles al.
Nou succes en genieten maar!!!
Ik weet zeker dat dat wel lukt:) Liefs xxxx

Alice

Hoi Kim,
Ik vind het heel leuk om je verhalen te lezen. Ik vertelde vorige week nog tegen je moeder dat wij eigenlijk ook deze winter naar Australië waren gegaan. Door mijn ziekte wordt dit nu uitgesteld, jammer anders hadden we je zeker opgezocht. Dus meid blijf gewoon nog een poosje hangen daar dan komen we er aan.
En geen australier tegen het lijf lopen hoor, gaat moeder Magda niet trekken hahaha.
Kim geniet lekker van deze onvergetelijke reis.

Heel veel groetjes

Marian

Hoi Kim,

een iets snellere reactie dan de vorige keer.
Heb jij af en toe ook nog tijd om adem te halen???
Wat staat er veel op je programma zeg! geen wonder dat de tijd zo snel gaat.
Goed om te horen dat het nu wat beter gaat met jouw rol in het gezin hoor.
Ik zou zeggen genieten dus maar, zeker van jullie vakantie in Lorne. e
En wie weet valt het met die andere au-pair uit eindelijk allemaal nog mee. Veel foto's maken!!!!!

hee meid, heel veel plezier en we wachten weer op je nieuwe verhaal hoor.
groetjes van ons Koomens

Regina

Goed aan het inburgeren als ik dat zo lees, leuk!
Jammer dat je de horse races niet mee kon pikken.
Helemaal gewend aan het weg zijn nu begrijp ik?, je begint de aanvang van een studie al op te schuiven...
Ik wens je een hele fijne trip naar Lorne!

Dag gorgeous
(niet naast je schoenen gaan lopen van al die aandacht)

Oma

Hee lieve Kim!
Ik heb je verhaal gelezen hoor, hartsikke leuk!
Leuk te horen dat je het allemaal zo goed maakt, de tijd vliegt om, nog even en je bent weer thuis! Neehoor Kim, ga eerst maar lekker op vakantie! Geniet van alles wat je er ziet en mee maakt, pas goed op de kindjes, laat de baby maar huilen, daar krijgt ie sterke longen van!
Nou lieverd, ik ben nu bij tante Gertruud, want Rens is jarig, volgende keer zal ik het zelf proberen te typen!

Dikke kus van Oma! xxx

Keessie

He Kim toch verteld, leuk verhaal. Je heb nog tijd zat om over alles te beslissen tenzij je het zo druk blijf houden.
Ge niet van je tijd en we spreken elkaar weer.

Doeiiiiii

Marrie

Hi Kim wat een verhaal en dan nog het iedee van al die vakanties die je tegoed bent. Ge lukkig ben je bij een goede familie en heb je het naar je zin.
Hier gaat alles zijn gangetje, sporten , werken uitjes alles gaat gewoon door. Kim heel veel plezier en geniet ervan he!! Groeten en een dikke zoen van Gerard en Marrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active