kimpronk.reismee.nl

Another 3 weeks further..

Heey allemaal!

Woooow, de tijd gaat snel! Het is alweer 3 weken geleden sinds m'n laatste verhaal dus het is nodig tijd voor wat nieuws, er is al heel wat gebeurd in de tussentijd!!

Eerst was Missy jarig, best een aparte dag was dat, ze doen hier niet zoveel aan verjaardagen. We hadden geen taart ofzo, ik had wel een kadootje voor dr wat ze gelukkig erg leuk vond! 's Avonds zijn we naar het strand geweest want het was een erg mooie dag, daar hebben we fish and chips gegeten, wat echt yammie is, en naar de prachtige zonsondergang gekeken dus het was evengoed wel erg leuk!

Die zondag daarop was ik zelf jarig! Ik had er echt totaal geen zin in, in het begin. Ik zag er zelfs een beetje tegenop.. Maar het was een hele leuke dag! 's Ochtends toen ik beneden kwam hadden Missy en Sienna een taart voor me gebakken! Een chocolade taart met m'n naam erop en ik kreeg een kaart met een mooie foto en een tekening van Sienna erin. Missy zei dat ik m'n echte kado 's avonds wel zou krijgen.
Die dag moest Missy met de kinderen weg en zelf ben ik ook weggegaan. Gelunched met een heel gezellig meisje die ook een chocoladetaart voor me had gebakken, echt vreemd vond ik het maar superlief! Ik was echt surprised! We hebben een supergezellige dag gehad dus dat was fijn:)

Toen ging ik naar huis waar ik een lekkere nederlandse maaltijd heb gekookt! Uit het pakketje van vaders en moeders. Ze vonden het gelukkig heel lekker allemaal! Na het avondeten aten we de heerlijke taart en kreeg ik m'n kado: echte australische uggs!! Die had ik niet verwacht! Maar echt superlief, ze zijn zooo warm, ik ben er echt blij mee! En aangezien de zomer nog steeds op zich laat wachten zijn ze ook hier in Australie nodig:)
Ook vind ik het echt superlief van iedereen die me een kaart heeft gestuurd! M'n muur hangt al pittig vol wat ik erg leuk vind:) Natuurlijk ook heel leuk van iedereen die wat op m'n blog hebben gezet, gesmst of wat op favebook hebben gestuurd, ik vind het nog steeds heel leuk om te lezen allemaal. Bedankt daarvoor:)

Voor de rest zijn de weken nu een beetje normaal. Er zit echt een ritme in nu. Op zaterdagavond heb ik altijd vrij en dan ga ik ook meestal wat doen, net als zondag en maandag. Vaak uit, naar het winkelcentrum of lunchen met iemand ofzo. Dat is echt nodig, anders word ik soms echt gek. Dat gehuil en alles ben je dan een beetje zat:p Ik hoop dat het snel zomer word dan kunnen we lekker naar het strand!

Afgelopen week was een best zware week. M'n hostouders moesten voor hun werk naar een conferentie in Brisbane, wat allemaal erg goed en volgens plan is gegaan! Maar dat betekende dat ik op de kinderen moest passen voor 5 dagen lang. Gelukkig kwam de moeder van Lach, Kate, in huis om vooral op Sienna te passen en dat was heeel erg fijn! Sienna werd alleen ziek, vlak voordat ze weg gingen dus die zat de hele week thuis. Het is best goed gegaan allemaal gelukkig. Ik denk alleen dat Jackson z'n moeder miste aan het eind want hij huilde alleen maar de laatste dag. Ik ben afgelopen weekend ook bijna niet thuis geweest want ik was het even zat!

Een erg goed weekend was het:) Ik ben naar de Dandenong Ranges geweest wat een soort regenwoud is en wat erg mooi om te zien was! Weer allemaal nieuwe mensen ontmoet, uit eten geweest en een heerlijke relax dag gehouden in het zonnetje wat er eindelijk een keertje was vandaag:)

Superdruk heb ik het eigenlijk gehad, als ik erover nadenk. Vandaag ben ik alweer 6 weken in het gezin en komende woensdag alweer 7 weken van huis. Voor heimwee heb ik deze weken dan ook totaal geen tijd gehad, wat alleen maar goed is natuurlijk!

Ook heb ik een, vrij grote, beslissing genomen dit weekend! Over wat ik hierna ga doen. Eerst wilde ik graag naar Nieuw Zeeland maar dat idee heb ik maar even in een hoek gegooid. Daar kom ik in m'n leven nog wel een keer, tijd zat. Wel ga ik na mijn 6 maanden au pair 6 weken vrijwilligerswerk doen! In een plaatsje 180 kilometer onder Perth. Samen met een Nederlands meisje, Lisanne, waar ik het echt heel erg goed mee kan vinden. Ze had gevraagd of ik met haar mee wil, ik heb er over na gedacht, en ik ga mee! We gaan vrijwilligerswerk doen in een Dolphin Centre waar we vooral als gids voor de toeristen dienen, we helpen met het verzorgen en schoonhouden van de basins, we begeleiden de toeristen die met dolfijnen wil zwemmen, dit willen bekijken en we mogen dus ook met de dolfijnen zwemmen! Later heb ik daar wat meer informatie over maar volgens mij is het echt supergaaf en een hele unieke ervaring die ik nu zo'n beetje aangeboden krijg dus ik heb besloten mee te gaan! Heel erg leuk! Ik heb er nu al zin in:)
Daarna wil ik wel evengoed nog reizen in Australie (als mijn bankrekening alles toelaat:)) ik wil nog even wat meer zien natuurlijk!

Verder was dat het weer zo'n beetje voor nu denk ik.. Alle komende weekenden zitten al zo'n beetje vol dus ik heb het best druk. Bijna te druk om het bij te houden. Ik vergeet soms op te schrijven wat ik allemaal heb gedaan en dan vergeet ik het helemaal:p De tijd vliegt! Maar dat is goed, denk ik, ook al word je er soms doodmoe van. Nu stop ik echt!

See you soon!

Reacties

Reacties

Maartje

Heee!
Superleuk om weer eens wat van je te lezen kim! :) De uitstapjes in de weekenden klinken vooral erg gezellig, echt leuk dat je daar ook al zoveel mensen hebt ontmoet!
Nu zijn de ouders ook weer lekker thuis toch? Heb je die week ook weer gehad!
En weer nieuwe plannen voor straks... Spannend hoor!
Nog heel veel succes en plezier en ik zal duimen dat je uggs snel de kast in kunnen en dat je je slippers uit je koffer kan halen!
XX

Barbara

Heeeej Kimmm,

Leuk om weer wat van je te lezen!

Stoer dat je in een Dolphin Centre wilt gaan werken. Da's volgens mij echt het ultieme vakantie gevoel! ;-)

Groetjesssss!

Manon

Hej Kimmie!

Jaa alweer 3 weken verder, de tijd vliegt als je het leuk hebt. Dat vrijwilligerswerk met dolfijnen klinkt echt tof, maar eerst nog maar een paar maandjes au-pairen he!
Ik hoop dat het snel mooi weer word, hier word het alleen maar kouder :S

xxx Je zus

Travel Active Au Pair

Dat klinkt echt super goed, Kim! Nu hopen op iets beter weer! Dat is per slot van rekening ook één van de redenen dat je naar Australië bent gegaan, niet?
Geniet ervan! :)

je mams

Hee lieve Kim, wat weer leuk om te lezen. De tijd vliegt idd, ook hier. Geniet er weer lekker van. Liefsxxxxx

Dirk, Niek en Joke Rood

Hoi Kim;
Weer heel wat beleeft zo te lezen, leuke dingen.
Hopelijk wordt het weer wat beter.
Lekker maar weer genieten hé !!!!
Groetjes van de Roodjes uit de Streek.

Marrie

Lieve Kim, je maakt zo heel wat mee. Je wordt echt een moedertje zo. Valt niet mee he. krijg je al wat meer wardereing voor je moeder met 3 meiden?
Gekheid hoor. Heel veel plezier en wat een geweldig nieuws om richting Perth te gaan voor vrijwilligers werk. Schitterend, Dag meid heel veel plezier en geniet van de leuke uitjes.

Liefs gerard en Marrie

Marja en Gerard

Lieve Kim, Wat leuk om weer een verslagje te lezen!
Je maakt heel wat mee zo en leuk dat je je goed vermaakt.
En een bijzondere ervaring hoor, vrijwilliger bij dolphin centre, hardstikke leuk.
Hopelijk wordt het snel warmer en kan je naar het strand! Geniet ervan!!

Liefs Gerard en Marja

Yvonne

Wauw, dat lijkt me wel heel erg gaaf, bij het dolphin centre als vrijwilliger, ik geef je helemaal gelijk!!
Groetjes, Yvonne

Sanne

Heey Kimmie!
Jeetjezeg.. elke keer als ik je verhalen lees, je foto's zie of weer allemaal positieve dingen over je hoor kan ik gewoon nog stees niet geloven dat je daar echt bent, aan de heel andere kant van de wereld! Maar de foto's en je verhalen zijn ontzettend leuk en positief, en dat doet goed!
Ik hoorde ook dat je gewoon kunt whatsappen, dus daar ga ik gebruik van maken hoor!
Dikke knuf xx

Marian

Hoi lieve Kim,
een beetje late reactie maar net zoals jij was het bij ons ook super druk. Dagen van vroeg de deur uit en er laat weer in. Allemaal leuke dingen dat wel maar de weken vliegen dan wel heel snel voorbij.
Goed om van je nieuwe plannen te horen, dat wordt natuurlijk een super ervaring, zwemmen met dolfijnen, wie kan dat nou zeggen in zijn leven!!!

Nou meid, geniet er nog lekker van, loop af en toe bij teveel janken van de kids maar even weg voor een dag en dan kun je er weer tegen.

have fun en take care,
dikke knuffel van ons Koomens.

joke en dirk rood

Af en toe raar volk als we dit zo lezen. Maar dat zeggen ze misschien ook van Westfriezen. (loikt ons stug)
heel veel succes met je laatste tentamens en daarna nog even genieten.
Joke en Dirk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active