kimpronk.reismee.nl

Aangekomen!

Hey iedereen!

Nou, ik ben aangekomen hoor! De vlucht duurde wel echt gigantisch lang en ik heb er een mooie jetlag aan overgehouden, mn hoofd gaat af en toe nog steeds op en neer maargoed. Ik hoop dat het snel weer weg gaat:)

Het is heel raar om hier te zijn, zonder iemand, zonder bekenden. Vooral hier in Sydney, ik ben echt nog alleen. Ik slaap in het Wake Up! hostel, bij 5 andere meiden op de kamer.Aan de ene kant wel heel erg leuk anders ben je echt aldoor alleen.Maar aan de andere kant ook een beetje vreemd. Gister zijn we wel met z'nallen naar de pub geweest wat heel erg leuk was en vanavond zitten we mooi met z'n allen in de kamer, even niks.

Gister had ik een introductie dag, hebben we wat meer informatie over Sydney gekregen, niet heel bijzonder voor de rest. Daarnazijn we met een paar meiden door Sydney gaan wandelen en gisteravond dus uit.Vandaagben ikzelfSydney ingegaan, naar the harbour bridge en het operahouse! Was heel leuk om te zien, dan begin je een beetje te beseffen dat jein Australie bent want dat zit er nog niet echt bij me in..

Ik vind het best lastig zo, de eerste dagen. Ik kan nog maar moeilijk geloven dat ik echt een jaarweg zal zijn en af en toe komt dat ook nog wel een beetjehard aan.

Maandagvlieg ik gelukkig naar Melbourne! Daar staat de family McPherson op me te wachten en daar heb ik wel heel erg zin in! Ik hoop datalles dan een beetje op z'n plek valt.

Voor de rest heb ik nog niet zoveel te vertellen maar ik zal van de week weer een verhaaltje schrijven hoe de ontmoeting met het gezin was!

ByeBye:) xxxxxxxxxxx

Reacties

Reacties

Marit

Niet teveel nadenken over hoe lang je wegblijft hoor... Dat zie je wel op den duur. Nu eerst even rustig wennen aan een nieuw land, veel gaan bekijken en nieuwe mensen ontmoeten. Je moet helemaal niets en je mag ALLES. Hele korte termijn plannen maken (zoals: "wat zal ik over een half uur gaan doen, zal ik straks een broodje eten of haal ik een pizaa..." ;)) En het mooie is, als je een plannetje hebt, hoef je je er niet eens aan te houden...! Je hebt nu alleen even met jezelf te maken. Ik hoop dat je nog lekker kan genieten van Sydney en dan straks Melbourne... damn wat ben ik jaloers!!! Veel plezier!!!

Gerard en Marrie

Ik weet dat Marit ontzettend genoten heeft in Melbourne du hoop dat jij dat ook doet. Genieten meid dat mag je. Liefs ons

Lianne Tool

heey kim! op het begin is het altijd moeilijk, had ik ook en ik heb maar de helft van hoelang jij weg bent! maar het komt goed, straks wil je niet meer weg haha! ik spreek je niet zo vaak, maar ik ga je zeker volgen want vind leuk om te zien hoe jij het daar allemaal heb! haha xx lianne

Tanja

Hoi Kim, we gaan je zeker volgen. Ben benieuwd hoe het bij het gezin zal gaan. Dapper dat je de stap waagt, ik had het lef niet op die leeftijd. Nu ben ik jaloers op al die nichten van mij die de stap wel wagen om zo lang weg te gaan en hun hart te volgen!! Heel veel plezier!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active