kimpronk.reismee.nl

Laatste dag in Nederland!

Hallo allemaal!

Leuk dat jullie me willen volgen en met me mee willen reizen:) Iedereen weet het natuurlijk al wel, maar morgen is dan toch al erg snel ineens de grote dag aangebroken; ik ga naar Australië!!

Nadat alles, gezin, visum, verzekering, ticket, rond en geregeld is in 6 dagen ga ik morgen al weg. Ik vind het heel vreemd om weg te gaan. Gelukkig heb ik zondag iedereen nog gezien op mijn plotselinge afscheidfeestje!:D Superlief van iedereen, ik had het echt niet aan zien komen! Het was helaas ook heel snel weer voorbij..

Vanavond is dan toch echt de laatste avond. Heel raar, ik besef nog niet echt dat ik zolang wegga en dat ik over 3 dagen aan de andere kant van de wereld zal zitten. Maar het is toch echt zo!

Gelukkig hebben we natuurlijk skype dus af en toe ben ik toch een beetje dicht bij huis.. Toch ga ik jullie allemaal echt super erg missen! Deze dagen ga je echt een beetje twijfelen af en toe maar dat komt vast wel goed!

Morgen om 14:00 gaat mijn eerste vlucht naar Hong Kong waar ik 2 uurtjes moet wachten op mijn volgende vlucht naar Sydney. Daar zal ik donderdagavond om 20:10 aankomen. In Sydney zal ik de eerste 3 dagen oriëntatie hebben, meer informatie over Australië, bijkomen van de jetlag en andere au pairs ontmoeten!

Dan, op maandag 10 september, is het zover! Om 3 uur 's middags vlieg ik naar Melbourne waar mijn hostfamily, de familie McPherson, me op staan te wachten! Ik ben ontzettend benieuwd hoe het in het echt zal zijn. Ik heb ze via skype al gezien en dat is wel wat anders, maar wat ik heb gezien was heel leuk dus het zal vast goed komen.

Hier hou ik het even bij voor nu, mijn volgende verhaal zal uit Australië komen!:)

Toedeloe!! xxx

Reacties

Reacties

Paula Hoogland

Heeeeeel veel plezier in het verre Australië! Geniet van deze hele belevenis, voor je het weet is dat ook alweer voorbij denk ik zomaar.. Ik zal je verhalen volgen! Succes!!
xxxx

Lideke

Pronkebol, ik wens je al t plezier geluk sterkte en succes van de wereld, maar jij gaat het helemaal maken. Hou je taai kimmie! You can do ittttt!!!! Xxxxx

Vera en Rene

Hai Kim, ik hoop dat het zondag leuk is geweest, Ik wens je even via deze weg een heeeeeeeeeeellle fijne tijd. Vergeet vooral niet te genieten, want de tijd gaat heel snel. Hoop dat je leuke mensen treft, Veel succes en een goede reis. Groetjes van ons.

Jack en Marian

Lieve Kim, we wensen jou een hele goeie reis en heel veel geluk maar vooral plezier daar aan de andere kant van de wereld.
we gaan je volgen en zijn nu al nieuwsgierig naar je eerste indrukken daar.toi toi toi en tot horens,
xx ons

trudi beerling

Hallo Kim.ik wist niet dat je al zoooo snel weg zou gaan.Ik wens je ''n heel goeie reis en ''n hele mooie en leervolle tijd,geniet van alle dingen in het land wat je wil gaan ondernemen en heel veel plezier.ik hoop alle mailtjes die je stuurt te lezen Groetjes van mij.

moeders

Hee lieve Kim als je dit leest ben je al in Australië en heb je die vreselijke reis achter de rug! Geniet daar in Sidney samen met andere au-pairs en backpackers.
Maandag op naar Melbourne, succes en geniet!!
Liefs je mams xxxx

Koos

Hallo lieve Kim, nog maar zo kort op reis en al veel meegemaakt. Maak al die Aboriginals maar gek, geniet van alle ervaringen want die pakt niemand je meer af. Pik alle goede dingen er uit en laat de rest liggen. Hou je haaks en een hele dikke kus van mij!
Doedelzakkoos!

Gertruud

He lieve Kim.
Heerlijk dat je die reis achter de rug hebt.
En laat nu alles maar op je af komen. Geniet van Sidney en van alles wat nog komen gaat.
Lieve groeten van ons.

Gerard en Marrie

Lieve Kim, probeer het allemaal lekker over je heen te laten komen en.......geniet. Voordat je het weet sta je alweer bij de achterdeur van je vader en moeder dus neem het ervan. We hopen dat je het naar je zin hebt in Melbourne en da je snel je wg vind in dat grote land. Van Marit weet ik nog dat ze Melbourne fantastisch vond. Lieve Kim heel veel plezier. Groeten gerard en Marrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active